Банк жөнүндө

ОАО «Кыргызкоммерцбанк» 1989-жылы негизделген АК «Кыргызавтобанк» улантуучусу болуп саналат. ОАО «Кыргызкоммерцбанк» Кыргыз Республикасы боюнча кеңири спектр банк кызматтарын көрсөтөт.

Ишмердүүлүктүн негизги багыттары: депозиттерди ачуу, керектөө кредиттерин берүү, юридикалык жана физикалык жактарга эсептешүүлөрдү жана кассалык тейлөөнү жүргүзүү, баалуу кагаздар, чет өлкөлүк валюталар, туунду финансылык инструменттер менен операцияларды жүргүзүү, валюта алмашуу, кредиттик жана төлөм карталарын оформдоо.

2016-жылдан баштап банк НБ КР тарабынан берилген баалуу металлдар менен операцияларды жүргүзүү лицензиясына ээ.

ОАО «Кыргызкоммерцбанк» 2025-жылдын июнь айында - 1 200 000 миң сомдук уставдык капиталга ээ.

«Кыргызкоммерцбанк» 3 филиал жана 3 жыйноо кассасына ээ.
Башкы кеңсе: Бишкек ш., Шопоков көч., 101

Байланыштар:
+996 312 33 30 00 
Колл-центр: 5000
WhatsApp:  +996 776 33 30 00

Башкаруу

Бакытбек Калмурзаевич Абдамитов
Председатель Правления
Жумагул Канатович Мамакеев
Член Правления - Исполнительный директор
Данил Владимирович Бутов
Член Правления - Управляющий директор
Лариса Дмитриевна Макарова
Член Правления - Управляющий директор
Азамат Каныбекович Кошоев
Член Правления - Управляющий директор
Бактыгуль Таалайбековна Ибраимова
Член Правления - Операционный директор

Банктын реквизиттери

Банктын толук аталышыОАО «Кыргызкоммерцбанк»
Банктык эсеп7582645536135
БИК105001
SwiftKAKYKG22XXX
GIIN9797217019208
ИНН02910198910019
УККН999
Лицензия№010, №010/1 НБ КР
Жүктөп алуу .pdf

Мобилдик тиркемелер

KKB
для физлиц
«Кыргызкоммерцбанк» - японско-кыргызский банк. Интернет-банкинг предоставляет возможность оплачивать больше услуг без комиссии (коммунальные платежи, телевидение, интернет, мобильную связь, транспорт). Также можно подать онлайн заявку на выпуск банковской карты.

«Кыргызкоммерцбанктын» рейтинги

5.0
1 сын-пикирдин негизинде
Надёжность
5.0
Стоимость обслуживания
5.0
Удобство и сервис
5.0
Продукты и выгода
5.0
Инновации и цифровизация
5.0
Общий рейтинг
Надёжность

Сохранность денег и доверие к банку.

Стоимость обслуживания

Комиссии, ставки и расходы клиента.

Удобство и сервис

Доступность, технологии и поддержка пользователей.

Продукты и выгода

Разнообразие услуг и выгодные предложения.

Инновации и цифровизация

Качество приложений, новые функции, финтех.

Комментарийлер (1)

Салмтысыздарбы

Комментарий калтыруу үчүн авторизациядан өтүңүз керек.