MBANK акциясы уланууда: өлкө боюнча 15% чейин арзандатуу

MBANK өз кардарларын кубантууну улантууда - «M+ менен арзан» акциясы ыкчам ылдамдыкта күч алууда. Өлкө боюнча миңдеген сатып алуучулар товарларды M+ бөлүп төлөө кызматынын жардамы менен төлөп, пайызсыз жана кошумча төлөмсүз ыңгайлуу шарттарды гана эмес, кошумча 15% чейин арзандатууларды да алышууда.

MBANK акциясы уланууда: өлкө боюнча 15% чейин арзандатуу

Кантип иштейт?

  • Өлкө боюнча он миңдеген дүкөндөрдүн ичинен товарды тандайсыз;
  • MBANK колдонмосундагы M+ бөлүп төлөө кызматынан сатып алуу жүргүзөсүз;
  • Биринчи төлөмсүз жана кошумча документтерсиз, сатып алууну тең бөлүктөр менен төлөй аласыз;
  • Эң негизгиси - бөлүп төлөө менен кошо сатып алууга 15% чейин кошумча арзандатуу аласыз.

Ошентип, M+ менен сиз эки эсе үнөмдөйсүз: пайызсыз бөлүп төлөө төлөөнү ыңгайлуу кылса, арзандатуулар накталай төлөөдөн да пайдалуураак кылат. Мисалы, эгерде товар 1000 сом турса, M+ аркылуу төлөгөндө «M+ менен төлөө 850 сом» болот.

M+ аркылуу Кыргызстан боюнча 35 миңден ашуун дүкөндө товар жана кызматтарды пайызсыз жана кошумча төлөмсүз бөлүп төлөп алсаңыз болот. Кыйын документтерден жана кепилдик берүүчүлөрдү издөөдөн арылыңыз - M+ ар бир сатып алууну жөнөкөй жана жеткиликтүү кылуу үчүн түзүлгөн.

Арзандатуулар кайда иштейт?

Акциянын өнөктөштөрүнүн тизмеси тынымсыз кеңейүүдө. Анда кийим-кече, электроника, үй товарлары, спорт жана башка көптөгөн категориядагы дүкөндөр бар. Ар ким өзү каалаган нерсесин таба алат.

Кээ бир өнөктөштөрдө убакыт менен чектелген жогорулатылган арзандатуулар* да бар - ошондуктан эң пайдалуу сунуштарды өткөрүп жибербөө үчүн жаңылыктарга көз салып туруу маанилүү.

*Базалык арзандатуу - 2% (өзгөчө учур: ГМ «Азия» - арзандатуу 1%).

Шашылыңыз!

«M+ менен арзан» акциясы 2025-жылдын 31-октябрына чейин уланат. MBANK менен пайдалуу сатып алып, өзүңүздү кубантыңыз!

MBANK - Биринчи санарип!

КРУБ №014 лицензиясы

Banks.kg маалымат порталы кардарлар тарабынан жайгаштырылган жарнамалык материалдардын мазмуну үчүн жоопкерчилик тартпайт. Жарнамалык макалалардагы маалыматтын тактыгы үчүн жоопкерчилик толугу менен жарнамачыларга жүктөлөт.