11/11 сатып түгөтүүсү: Кыргызстанда кайсы товарлар эң көп сатылды

11-ноябрдагы Wildberries сатып түгөтүүсү кыргызстандыктардын онлайн соодага болгон кызыгуусун дагы бир жолу далилдеди.

11/11 сатып түгөтүүсү: Кыргызстанда кайсы товарлар эң көп сатылды
Иллюстрациялык сүрөт

Суроо-талаптын эң жогорку чегинде чекене сатуучулар сатуунун көлөмүн бир топ көбөйтүп, товарлардын ассортиментин кеңейтип, ички жана эл аралык деңгээлде жаңы кардарларды тартышты.

Бул платформалар негизги жана ниш категориялар боюнча олуттуу өсүштү, ошондой эле экспорттук жеткирүүлөрдүн кескин өсүүсүн көрсөтүүдө.

Өлкө ичинде талап кылынган лидерлер

2024-жылдын ушул мезгилине салыштырмалуу сатуу эң көп өскөн:

  • зер буюмдары — +233%;
  • электр унаалары — +169%;
  • майлар жана техникалык суюктуктар — +93%;
  • бакча жабдуулары — +86%;
  • бакча эмеректери — +78%.

Кошумча өсүү китептер (+14%), кремдер (+8%), БАД (+61%), шампундар (+54%), кам көрүү гелдери (+5%), сыворотка (+9%), таттуулар (+77%), чай (+38%), ден соолук үчүн косметика (+69%), кроссовкалар (+10%) жана окуу китептери (+10%) сыяктуу топтордо катталган.

Бетке кам көрүү, ден соолук жана мезгилдик категорияларга болгон кызыгуунун өсүшү керектөөчүлөрдүн каалоолорунун өзгөрүшүн жана онлайн соода рыногунун туруктуу күчүн баса белгилейт.

Wildberries басма сөз кызматы билдиргендей, компания жаңы жыл алдындагы сезондо активдүүлүгүн арттырды.

«Биз сатып алууну дагы да жеткиликтүү кылуу үчүн бир нече акцияларды (11/11, «Берекелүү жума», «Кибер жумалык» жана «Жаңы жылдык сатып түгөтүү») баштадык. Биз Кыргызстанда электрондук коммерцияны өнүктүрүүгө да инвестиция салып жатабыз: буйрутмаларды кабыл алуу пункттарынын санын көбөйтүү, жаңы инструменттерди киргизүү жана PROWB борборунда ишкерлерди окутуу», - деп жазылат маалыматта. 

Ниш товарларына болуп көрбөгөндөй өсүү

Сейрек кездешүүчү жана адистештирилген товарлар эң чоң динамиканы көрсөттү:

  • көшөгө аксессуарлары — 136 эсе;
  • чач тарач аксессуарлары — 52+ эсе;
  • атыр тазалоочу каражаттар — 40 эсе;
  • жарыктандыруу системалары — 33+ эсе;
  • инструменталдык майлар — 31 эсе;
  • кирпикти чечүү үчүн каражаттар — 27+ жолу;
  • клапан багыттоочулары — 26 эсе;
  • окуу газ баллондору — 21 эсе.

Wildberries колдонуучулар өлкөнүн эң ири базарларында да табуу кыйын болгон товарларды көбүрөөк тандап жатканын белгилейт.

Экспорт: 100% өсүү жана жаңы география

Ички суроо-талап менен катар кыргызстандык сатуучулардын экспорту да өскөн. Жалпы тышкы сатуу 100%га өстү. Эң динамикалуу базарлар:

  • Орусия — +104%;
  • Беларусь — +91%;
  • Армения — +23%;
  • Өзбекстан — +397%;
  • Грузия — +10,299% — өлкөдө WB ишке киргенден берки рекорддук секирик.

Көпчүлүк базарларда кийимдер, ич кийимдер, сулуулук буюмдары, аксессуарлар жана ички жасалгалар туруктуу суроо-талапка ээ.

Уникалдуу суроо-талап структурасы бар өлкөлөр

Орусия

  • электр транспорт каражаттары — 453 эсе өстү;
  • оюн үчүн каражаттар жана видеооюндар  — 52 эсе өстү;
  • жөңгөлөктөр жана дисктер —  23+ эсеге өстү;
  • костюмдар — 123% өстү;
  • шымдар — 58% өстү;
  • көйнөктөр — 76% өстү;
  • жасалма өсүмдүктөр — 302% өстү.

Беларусь:

  • «саламаттык сактоо» товарлары  – 25 эсе;
  • «акылдуу үй»– 18 эсе;
  • спорттук бут кийим – 16 эсе.

Грузия:

  • Косметика жана аксессуарлар – 75 эседен ашык өсүү.

Мындай көп багыттуу динамика Кыргызстандын экспорту ар түрдүү өлкөлөрдүн суроо-талаптарына ылайык, өсүп жатканын көрсөтүп турат.

11/11 сатып түгөтүү маркетплейстер Кыргызстандын керектөө адаттарына кирип калганын, ал эми ата мекендик сатуучулар эл аралык рынокторго жигердүү чыгып жатканын тастыктады. Ички жана экспорттук сатуунун өсүшү, товарлардын ассортиментин кеңейтүү жана жаңы категорияларга кызыгуунун артышы Кыргызстандагы электрондук коммерциянын туруктуу өнүгүүсүн калыптандырууда.

Комментарии

Пока нет комментариев

Будьте первым, кто оставит комментарий!

Чтобы оставить комментарий, необходимо авторизоваться.